رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

پسز 16 ماهه من

1391/12/8 6:55
نویسنده : مامان رادمهر
879 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازنین من ، خوبی مامان ؟ ببخشید که تازگیا دیر به دیر به وبلاگت سر می زنم آخه خودت نمی خوای تا میشینم پای کامپیوتر میگی بیا با من بازی کن و کارای دیگه ام رو هم نمی تونم انجام بدم ، داری 3 تا دندون با هم در میاری خیلی بی قرار شدی چند روزه و شبا خیلی کم می خوابی عزیز دل مامان .

تو کلاس هم هر چه بیشتر میگذره داری بهتر میشی و با بچه ها بهتر تعامل داری .

کارهای جدیدی هم انجام میدی که اونایی رو که یادم میاد رو برات می نویسم :

حرکت شعرهای کلاس رو می تونی انجام بدی مثلا پا بکوبی ، گوش های خرگوش رو بالای سرت نشون میدی ، می چرخی ، روپنجه راه میری و برای شعر عمو زنجیر باف خودتو تکون میدی و کلی کارای دیگه .

تو کاردستی هایی کلاس بیشتر همکاری می کنی و داری بهتر هم میشی .

به عروسک های پت و مت حسودی میکنی وقتی من بغلشون می کنم .

وقتی میگم یک دو میگی سه .ده رو هم بلدی وقتی 1 تا 9 رو میشمرم میگی ده .

وقتی می خوام لباس بپوشونم خودت پاهاتو تک تک میاری بالا تا شلوارتو بپوشی ، دستاتو میاری بالا تا بلوزتو در بیارم .

دست ، پا ، دهن ، دندون ، زبون و چشمتو میشناسی و نشون میدی .

تابتو خیلی دوست داری و خیلی راحت روش خوابت میبره .

عزیز دل مامان خیلی کارای دیگه انجام میدی که شیرینی این لحظه های با تو بودن رو چند برابر میکنه ، دوستت دارم یه دنیا

3

2

1

4

5

6

7

8

9

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهه(مامان یاسان)
17 اسفند 91 11:54
رادمهر گلم 16 ماهگیت مبارک خاله جون.مامانی با اجازه من شمارو لینک کردم
مامان كسرا
4 فروردین 92 13:25
سلام مامان رادمهر (خانم احمدي خودمون) صفري ام كارخونه خوبي ، ماشاا... پسرت بزرگ شده مردي شده خوشگل شده از طرف من يه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسه بزرگ و گازززززززززززز ازش بگير به ما هم سربزنيد