رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

رادمهر من

1392/2/15 11:23
نویسنده : مامان رادمهر
1,816 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم ، عزیز دلم 18 ماهت هم چند روزی هست که تموم شده ، واکسن 18 ماهگی رو زدیم 2 روز کمی تب داشتی و 3 روزی هم کمی پاتو میکشیدی و راه می رفتی ، عزیز دلممممممممممممممم

ترم 3 کلاست هم دیروز تموم شد و به زودی برای ترم 4 ثبت نام می کنیم . این ترم خیلی بهتر از ترم های قبل بودی هم تو بازی ها و هم تو کاردستی ها ، با بچه ها هم ارتباط بهتری پیدا کردی و راحت تر باهاشون بازی می کنی عزیز مامان .

جمعه 6 اردیبهشت هم اسباب کشی کردیم ، بالاخره ... و تو خیلی الان راحت تر بازی می کنی ولی تا برات این خونه جا بیافته و آشنا بشه برات کمی زمان میبره .

راستی این دومین سال بود که با هم روز مادر رو تجربه کردیم خدا رو شکر میکنم که به واسطه تو کوچولوی مهربونم مادر شدم .

عزیز دلم عاشقتمممممممممم

پسر خوب من از این به بعد به وبلاگت بشتر سر می زنم و برات عکس های جدید می گذارم .

3

 

 

 

 

2

 

1

 

4

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مانی جون رادمهز
16 اردیبهشت 92 14:24
سلام عشقم قربونت برم که خیلی وقته عکس نذاشتی 1000000000000000تا بوس برای رادمهرم
مامان خورشيد
17 اردیبهشت 92 8:16
واي چقدر بزرگ شده اين عزيز دل. مباركه خونه نو. شادترين لحظه ها رو توش داشته باشيد. براي رادمهر عزيزم هم بهترين روزها رو در كنار دوستاش آرزو مي كنم.
مـــــــــامـــــــــان حـســـــــــــــــنا
29 اردیبهشت 92 12:44
سلام مامانی ماشالا چ پسمل بامزه ای دارید خوشحال میشم به وب منم بیای و اگه دوس داری باهم تبادل لینک کنیم