رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

نازنین مهربونم

1392/3/19 14:21
نویسنده : مامان رادمهر
1,318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ، مهربونم ، نازنینمممممممممممم

یه دنیا دوست دارم پسر نازم

هر روز که میگذره و بزرگ شدنت رو با چشمم می بینم خدا رو شکر میکنم و ازش بخاطر این نعمت بزرگ و ناب تشکر می کنم .

هر روز یه کار جدید میکنی که واقعا حیرت زده میشم الان توی 20 ماه هستی ولی انقدر زود گذشته این مدت که سختی هاش به نظرم نمیاد ، همش شیرینی بوده و بس .

تو این مدت دندون 12 و 13 ( نیش های پایین و بالا سمت راست ) هم در اومده و کمی اوضاع بهتر شده و آروم تر شده ، دندونات که می خواد در بیاد خیلی خیلی اذیت میشی و منم غصه می خورم .

کلاس ها هم ترم 4 دیروز تموم شده و چند ماهی استراحت داریم برای کلاس های 2 تا 3 سال .

عزیز دلم دیگه باید با ناراحتی بهت بگم که از شنبه 25 خرداد میرم سر کار و تو هم باید بری مهد کودک ، نباید ناراحت باشی و غصه بخوری چون همه این کارها و سختی ها برای تو و آینده تو هست .

طالقان

 

 

خونه

خونه

خونه

خونه

طالقان

طالقان

طالقان

پارک ساعی

پارک ساعی

پارک ساعی

برج میلاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان رادمهر جوجو
19 خرداد 92 14:40
عزیزم نگران نباش مطمئن باش اگر خودت موقع این تصمیم بزرگ قاطع و محکم باشی رادمهرجون هم با آرامش می پذیره چون منم روزی که می خواستم بعد از مرخصی ام برم سرکار خیلی خیلی ناراحت بودم ولی آینده جوجوم مهمتر بود شرایطت و خوب درک می کنم


مرسی عزیزم که بهم دلداری دادیییییییی
zohre,mamane kiyan
19 خرداد 92 14:50
سلام چه پسر شیرینی این آقا رادمهر
شما با افتخار لینک شدید عزیزم
به امید دوستی


سلام مرسی که به وبلاگ ما هم سر زدین منم لینکتون می کنم
مامان سارا
2 تیر 92 16:43
بر مهدی و آن هاله نورش صلوات/ بر خال لب و جام ظهورش صلوات/ بی پرده همه انس و ملک می گویند/ بر سال و مه و وقت ظهورش صلوات/ ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) بر شما و خانواده محترمتان مبارک
مامان كسرا
2 تیر 92 18:42
سلام ليدا جون خوبي پسر گلت چطوره كار جديد مبارك اميدوارم موفق باشي ، رادمهر با مهد كنار اومده
مامان سارا
6 تیر 92 2:13
سلام دوست عزیزم النا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم اگه امکانش بود بهش رای بدید،کد 138 به شماره 20008080200 پیامک کنید.متشکرم (elenanaz.niniweblog.com)
مامان پندار
7 تیر 92 15:49
سلام مامان رادمهر
وبلاگت رو دیدیم ... خدا حفظش کنه گل پسرت رو .....
خوشحال می شم پیش ما هم بیایی .... تازه شروع کردیم

http://pendar91.niniweblog.com/


سلام عزیزم منم خیلی خوشحال شدم به ما سر زدی
مامان آرتین
10 تیر 92 13:01
سلام مامان رادمهر جون من از مهد شادلین راضی هستم آرتین از 8 ماهگی میره اونجا و حسابی به مربیش عادت کرده کلا مربیای مهربونی داره


سلام عزیزم مرسی جواب دادی منم خیلی راضی هستم
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
23 تیر 92 12:02
دوست بزرگوار مامان رادمهر دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.
مامان کیاراد(آرزو)
13 مرداد 92 0:28
سلام چه پسردوست داشتنی خدا حفظش کنه.پیش ما هم بیاین
مامان خورشيد
14 مرداد 92 9:51
دلتنگتونم و سرم بسيار شلوغه، سر فرصت خدمت مي رسم. "دوستان عزيزم اگر براي خرج كردن مبالغ فطريه هاتون راهي خواستيد، خواهش مي كنم يك سري به اينجا بزنيد و يا در صورت امكان اطلاع رساني كنيد. بسيار سپاسگزارم." /http://massi1353.blogfa.com لطفا پست EB را مطالعه فرماييد.