رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

تولدت مبارک

1392/8/8 23:30
نویسنده : مامان رادمهر
1,143 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهر عزیزم ، دنیای من تولد دو سالگیت مبارک

کیک

عزیز دلم امسال برات تولد نگرفتم خواستم امسال فقط به خودت خوش بگذره .

آتلیه رفتیم کلی عکس انداختیم که وقتی آماده شدد برات میذارم .

دیروز بعد از آتلیه اومدیم خونه خاله مرجانو عمو محمد اومدن خونمون خیلی خوش گذشت یه کیک خوشگل قطار هم برات گرفته بودیم .

امروز هم رفتیم کلاس ، مادر و کودک 2 تا 3 سال ، ترم اول ، جلسه دوم که خیلی خوش گذشت .

فردا هم میریم سرزمین عجایب تا کلی بازی کنی و خوش بگذرونی عزیز دلم .

شرح حالی از دو سالگیت :

18 تا دندون داری 2 تا هم در حال بیرون اومدن .

کلماتی که میگی :

مامان ، بابا ، لیدا ، ددر ، نه ، بله ، شیر ، آب ، به به ، جیش ، پی پی ، اه اه ، نانا ( نارنگی ) ، تارا ( دوستت ) ، چایی ، دایی ، شیدا ، عمه ، توپ ، دوغ ، اسب ، سیب ، جیز .

صداهای حیوونا :

ببعی ، بع  - پیشی ، میو - گاو ، مااااااااااا - خر، عر عر - اردک ، کواک - زنبور ، زززززززز - مرغ ، قد - هاپو ، هاپ

و کلی شیطونی دیگه که نگو و نپرس عزیز دلم .

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان رادمهر جوجوl
11 آبان 92 11:56
عزیزم تولد دو سالگی پسملمون مبالک ان شاءالله صدوبیست ساله بشه زیر سایه شما پدرو مادر مهربون
خاله نسیم
14 آبان 92 16:06
لیدای عزیز تولد ررادمهر عزیز مبارک امیدوارم سالهای در کنار همدیگه خوش وخرم وسلامت باشید بهترینها رو یرام پسر خوشگلمان آرزو دارم .بوس


مرسی خاله نسیم عزیز
مامان رادمهر
20 آبان 92 11:02
تولدت مبارک گل پسر.انشالله زیر سایه پدرومادر مهربونت همیشه شادکام و سعادتمند باشی.بهترینهارو برات آرزو میکنم.
سمانه
29 دی 92 19:31
سلام مامان عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir