رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

دلم برات یه ذره شده بود

1390/8/18 20:10
نویسنده : مامان رادمهر
654 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم امروز وقت دکتر داشتم مامان از ظهر اومده بود پیشم بابایی هم یه کمی زود اومد تو رو گذاشتیم پیش مانی جونت و با بابایی رفتیم مطب دکتر مسچیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد، کمی نشستیم ما رو زود فرستاد تو بخیه هامو دکتر کشید و کمی دارو برام نوشت و اومدیم بیرون داروها رو گرفتیم رفتیمدو تا رستوران رو دیدیم برگشتیم خونه5 رفتیم 7.5 خونه بودیم تو این دو ساعتیکه بیرون بودیم نمی دونی چقدر دلم برات تنگ شده بود باورت نمی شه انگار یه چیزی ازم کم شدهبود ، انگار یه چیزی گم کرده بودم ، الان میفهمم که چقدر دوست دارمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد.

امروز بعد از چند روز با بابایی تنهایی رفتیم بیرون ، دیگه از این بهبعد همینه ،هواهای دو نفره ، کارای دو نفره ،بیرون دو نفره تمومهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد، تموم شد دیگه همه چی سه نفره استتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

هدیه زیبای خدای من به من

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

پسر

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)