رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

جشن تولد رادمهر مامانی

1391/8/20 18:36
نویسنده : مامان رادمهر
3,891 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر نازم ، می خوام از جشن تولدت بگم ، روز تولدت دوشنبه 8 آبان بود که جشن رو 12 آبان جمعه گرفتیم تا روز تعطیل باشه و اومدن برای همه راحت بشه . دو شب بود که خرید می کردیم و لوازم و میوه و مواد لازم برای غذا ها رو می خریدیم تا ساعت یک شب قبل هم داشتم ژله درست می کردم و بادکنک باد می کردم و خونه رو تزیین می کردم خیلی کار برد تا یه سالن خوشگل و بامزه درست کنم برای تو پسر نازم بابایی هم یه کوچولو کمکم کرد و تو رو مشغول نگه داشته بود . از ساعت 7 دیگه مهمونامون اومدن و یه جشن کوچولو برای پسرم گرفتیم امیدوارم دوست داشته باشی. اولش بچه خوبی بودی ولی آخراش دیگه کلافه شدی و گریه زاری راه انداختی عزیز دلم خیلی خسته شده بودی .

برای شام خورشت فسنجون ،کشک بادمجون و سالاد الویه درست کردیم و برای دسر دو نوع ژله و یک نوع سالاد هم داشتیم . زیاد نتونستم مفصل بگیرم برای اینکه هم جامون کوچیک بود و هم تعداد مهمون ها زیاد نبود .

کیکت هم یه گوسفند چاقالوی سفید ناز بود من عاشقش بودم و تو نگاه اول انتخابش کردیم و خیلی هم خوشمزه بود.

یه گیفت کوچولو هم با یه لیت از عکس های آتلیه ات به مهمون هامون هدیه دادیم .

در آخر توی یه دفترچه خاطرات خوشگلی که برات گرفته بودم همه مهمونها چند خطی یادگاری برات نوشتن تا وقتی که بزرگ شدی از خوندنشون لذت ببری .

حالا یه سری از عکس های اون روز رو برات می گذارم .

تولد

 

تولد

 

 

تولد

تولد

تولد

کیک

تولد

 

تولد

تولد

تولد

تولد

گیفت های تولد پسرم ( قاب عکس کوچک با عکس رادمهر )

تولد

تولد

تولد

تولد

تولد

تولد

تولد

گیفت تولد یکسالگی

گیفت ها

تولد

کادوهای رادمهر

تولد

تولد

کادوی مامان و بابا

تولد

فردای شب تولد ( رادمهر مشغول با بادکنک ها )

تولد

تولد 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان خورشيد
21 آبان 91 13:38
واي ببخش دير اومدم. تولدت مبارك پسر گلم. الهي ساليان سال تو آغوش مامان و بابا به شادي اين روز زيبا رو جشن بگيري. الهي با سلامتي بزرگ شي و مامان و بابا خوشبختيت رو ببينن.
دسستون درد نكنه همه چي خوشگل و با سليقه بود. خونتون هم خيلي قشنگه.
كادوها مبارك باشه و رادمهرم به شادي ازشون استفاده كنه.


مرسی عزیزم لطف داری
mamanebaran
21 آبان 91 18:12
عزيز دلم تولدت مبارك ' قربونت برم كه انقدر كيك تولدت خوشگله و همه چي قشنگ شده بود براي تولدت ، دسته مامان و باباي مهربونم درد نكه اميدوارم هميشه كنار هم شاد و سلامت باشين، قربونت برم با اون بادكنكات ، پسر آباني من


مرسی عزیزم
یاسمن مامان رادین
27 آبان 91 11:41
رادمهـــــــــــر جوونم تولدت مبارک خاله
زهرا مامان مه سما
27 آبان 91 16:12
تولدت مبارک عزیزم ایشالله سالهای سال در کنار مامان و بابا به خوشی و سلامتی زندگی کنی
مامان درنیکا
28 آبان 91 8:29
سلام مامان رادمهر گل، یکسالگی نی نی مبارک. چقدر نازه ممنون که به درنیکا هم سر زدی.بازم بیا بیشتر در ارتباط باشیم
سمیه
7 آذر 91 16:18
سلام عزیزم .تولد گل پسرمون مبارک .انشاءالله سالیان سال زیر سایه شما با عزت زندگی کنه . آفرین به این مامان با سلیقه .