رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

دلم برات یه ذره شده بود

1390/8/18 20:10
نویسنده : مامان رادمهر
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم امروز وقت دکتر داشتم مامان از ظهر اومده بود پیشم بابایی هم یه کمی زود اومد تو رو گذاشتیم پیش مانی جونت و با بابایی رفتیم مطب دکتر مسچیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد، کمی نشستیم ما رو زود فرستاد تو بخیه هامو دکتر کشید و کمی دارو برام نوشت و اومدیم بیرون داروها رو گرفتیم رفتیم  دو تا رستوران رو دیدیم برگشتیم خونه 5 رفتیم 7.5 خونه بودیم تو این دو ساعتی که بیرون بودیم نمی دونی چقدر دلم برات تنگ شده بود باورت نمی شه انگار یه چیزی ازم کم شده بود ، انگار یه چیزی گم کرده بودم ، الان میفهمم که چقدر دوست دارمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد .

امروز بعد از چند روز با بابایی تنهایی رفتیم بیرون ، دیگه از این به بعد همینه ، هواهای دو نفره ، کارای دو نفره ، بیرون دو نفره تمومهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد، تموم شد دیگه همه چی سه نفره استتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت. 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

هدیه زیبای خدای من به من

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

پسر

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

یاسمن مامان رادین
21 آبان 90 19:54
هزار ماشاالله پسرت خیلی نازه.

رادمهر جون یک روز از رادین من بزرگتره.

ایشالا خوش قدم باشه و زیر سایه پدر و مادرش به کمال برسه.

در مورد ختنه هم هرچی زودتر ببریش رادمهرجون کمتر اذیت میشه.
مرسی عزیزم

با دارویی که میدن اصلا درد رو احساس نمیکنه.