رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

رادمهر جونم

1390/7/23 9:33
نویسنده : مامان رادمهر
207 بازدید
اشتراک گذاری

ماچسلام عزیز دل مامان خوبی پسرم امروزبا سکسکه هات بیدار شدم بعد از کمی فکر کردن یهو نگران شدم گفتم نکنه که برات خوب نباشهniniweblog.comبلند شدم اومدم یه سرچ کردم خیالم راحت شد که طبیعی و نرمالهniniweblog.comخوشحال شدم و دیگه خوابم نبرد آخه بد جوری هم از دیروز سرما خوردم .دوست نداشتم سرما بخورم آخه خیلی بی حال میشم .niniweblog.com

راستی می دونی همه کارامو کردم، اتاقتو چیدم ،خونه رو مرتب کردم

niniweblog.com

، ساکتو بستم و منتظرم منتظرآرهههههههههههه ، می دونم یکم هولم ، اما خبر که نمی کنه هر لحظه

ممکنه از راه برسیniniweblog.comو منو بابایی رو خوشحال کنی niniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)