رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

آخرین چکاپ ها

1390/8/1 14:52
نویسنده : مامان رادمهر
542 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم خوبی مامان ، دیگه وارد آبان شدیم مامانی . شمارش معکوس شروع شده عزیزم ، دارم لحظه شماری می کنم . فردا باید برم مطب دکتر مسچی ساعت 7 عصر با بابا فرشاد ، نوبت چکاپمه . فردا دوباره صدای قلب کوچولوتو می شنوم مامانی ، انقدر دوست دارم صدای قلب نازتوتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد.

 مامانی فردا می خوام تکلیفمو روشن کنم و با دکتر صحبت نهایی روبکنم . آخه تکلیف نوع زایمانو روشن نمی کنهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد، البته برام فرقی نمی کنه ، از هیچ کدومش نمیترسم می گم هر چی قسمت باشه و هر نوعی که خدا خودش صلاحت دونست و تو سالم تر به آغوشمون می رسیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدانجام بشه . از اول هم حساس نبودم ، ترجیح می دادم طبیعی باشه تا هر وقت که خودت دوست داری بیایتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد. ولی باید بدونم که نظر دکتر چیه ؟ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

masome
1 آبان 90 19:45
سلام من مامان کسرا هستم.کسرا هم دقیقا هم سن پسر شیطون شماست.امیدوارم به سلامتی این مدت رو سپری کنیم.با اجازه لینکتون میکنم





سلام مرسی عزیزم ایشااله به سلامتی زایمان کنیم و نی نی های نازمون رو ببینیم .