رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

خاطرات شروع بارداری

1390/7/24 17:29
نویسنده : مامان رادمهر
820 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم ، امروز می خوام از روزهایی که منو باباییتازه فهمیدیم یه نی نی خوشگل داریم برات بنویسم تا تو رو هم تو شادی اون روزا با خودمون شریک کنم .

89/12/23 بود که یه سرمای حسابی خورده بودم شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےتو شرکت هم سرمون خیلی شلوغ بود روزای آخر سال و ترافیک کاری خسته از سر کار اومده بودمبابایی هم هنوز نیومده بود ، چند روزی بود که شک کرده بودمشاید یهنی نی داشته باشیم ،فهمیدم که یه نی نی خوشگل داریم نمی دونی چه حال عجیبی داشتم بی صدااشک می ریختم وبا خودم می گفتم که باورم نمی شه یعنی من یه مامانم ؟Smileyواقعاً نمیتونم احساس اونشب رو توصیف کنم بابایی که اومد بهش گفتم شوکه شد،شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے اونم حالی بهتر از من نداشت شوکه شوکه ، باورش نمی شد . شب با هم رفتیم دکتر آخه بابایی هم سرما خورده بود Smiley. اون شب باورمون نمی شد و من تا صبح که برم آزمایش بدم تا مطمئن بشیم خوابم نمی بردniniweblog.comفرداش صبح زود از خونه زدم بیرون رفتم یه آزمایشگاه تو آپادانا شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے گفت که ساعت 5/1 جوابش آماده میشه رفتم سر کار و ظهر مرخصی گرفتم و رفتم جواب آزمایش رو گرفتم که مثبت بود به بابایی گفتم خیلی خوشحال شد و مناومدم خونه که استراحت کنم آخه دیشب به دکتر گفتم که دو ماهمه و گفت نمی تونم بهت دارو بدم باید استراحت کنی تاخوب بشیآخه روم نمی شد یهش بگم که یه ساعته فهمیدم که یه نی نی ناز داریم .حالا دیگه خودم تنها نبودم باید از توهم مراقبت می کردم پس باید با استراحت خوب می شدم شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےدارو برای شما ضرر داشت .

89/12/28 آخرین روزکاری بود و قرار بود سوم عیدبریم شمال زنگ زدم به مامای مطب دکتر صفار زاده گفت که بیا حتماً دکتر ببینتت می خوای بری مسافرت و خوب شد که رفتم ، آخه از اول سال 89 رفته بودم مطب دکتر صفارزاده و تحت نظر بودم الحق که دکتر ناز و مهربونی بود شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےو من خیلی دوسش داشتم . و اون روزاولین عکس لوبیایی تو رو بهم نشون داد( ما اسمتو گذاشتیم لوبیا) گفت که ساکش تشکیل شده 7/1/90 بیا قلبشو ببینیم و من با خیال راحت برگشتم سر کار آخه نمی دونی با چه بدبختی مرخصی گرفتم رفتم و 1 ساعته برگشتم . واقعاً روز شلوغی بود comp10.gifو من تا عصر سر کار موندم.فرداش تعطیل بود با باباییرفتیم خرید لوازم هفت سین شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے امسال سه تا ماهی قرمزشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے خریدیم اومدیم خونه زیاد نمی تونستم راه برم آخه یکم کمر درد داشتم ، منم که عاشق خریدهای قبل از عید شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےکلی دمق بودمفرداش روز عید بود شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےمنو بابایی با لوبیایی سال 1390 رو شروع کردیم ،این بهترین هدیه ای بود که می تونستم بعنوان عیدی بگیرم شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےیه فرشته کوچولو.عید سال 90 خاطره خوبی داشت و اونم تو بودیشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے. روز سوم عید رفتیم شمال تنکابن و رامسر ، البته هتلمون توی تنکابن بود رفتنی خیلی اذیت شدیم کلی تو راه موندیم و تو می دونم که خیلی خسته شده بودی ، زیاد بهمون خوش نگذشت آخه خیلی باید مراعات می کردم هیچ جا نتونستیم بریم 3 روز موندیم و برگشتیم . راستی این اولین مسافرتی بود که با هم می رفتیم .Smileys

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)