رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

رادمهر و مجله شهرزاد

1390/11/7 18:39
نویسنده : مامان رادمهر
508 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری ، خوبی مامانیماچ؟ امروز برای اولین بار رفتیم نمایشگاه سرگرمی های کودک و نوجوان تو پارک گفتگو ، شهرزاد هم طبق معمول که توی نمایشگاهها همیشه هست بود رفتم طرف غرفش دیدم که شهرزاد بهمن اومده با خوشحالی یکی گرفتم و نمایشگاه رو که برای شما چیزی نداشت و یه چرخی زدیم و برگشتیم خونه ، سریع شهرزاد و باز کردم و تو جشنواره عکسخند دنبال عکست گشتم که دیدم بلههههههههه عکس پسر کوچولوم بالاخره چاپ شد . مامانی من مجله شهرزادو خیلی دوست دارم از 4 سال پیش همه رو خریدم نگه داشتم و چند وقت یک دفعه دوباره از اول دونه دونه همه رو می خونم مثل الان که دوباره شروع کردم آخه برای همه سن ها مطلب داره و دایره مطالبش کامل و داره کامل تر میشه و خیلی به دردم می خوره ، هر دفعه هم مطالب جدید و به روز داره تا الان هم خیلی مطالبش داره بهم کمک می کنه .به بابایی هم نشون دادم و بابایی هم کلی خوشحال شد .

88 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)