رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

پنج ماهگی و ...

1391/1/9 15:37
نویسنده : مامان رادمهر
1,288 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم ،عشقم ،امیدم ، نفسم ،زندگیم ، عمرم ، نازنینم ، آروم جونم

همه هستی من

 پنج ماهگیت مبارک

149

 

 

 

 

 

150

پسرم دیروز در پنج ماهگی تو کریرت نشستی و داشتی پاهاتو لمس می کردی تشویق،  با لمس کردن پاهای کوچولو و تپلت ماچاونارو شناختی و داشتی کلی بازی می کردی.تشویق

تشویقدستهای کوچولوتو تقریباً یک هفته ای هست که شناختی و باهاشون بازی می کنی تشویق

151

همچنین دیروز داشتی از کریرت می اومدی بیرون که خیلی خنده دار بود ماچخنده

گل پسری ، بابایی پریروز اومد خونه و گفت که میای بریم کیش ؟ منم گفتم آره چرا نمی یام همین شد که بعد از رزرو بلیط و هتل بصورت کاملا غیر منتظره در عرض یک ساعت بلیط ها ok شد و ما مسافر کیش شدیم .البته ناگفته نماند کلیه زحمت هارو آقا پیمان (بابای پانیا ، دوست کوچولوت ) کشید و بلیط هارو برامون گرفت و هتل پیدا کرد .راستی می دونی اسم آژانس شون چیه ؟ پانیا پرواز نیلی ، اسم دوستت رو گذاشتن روش .

قلبراستی ما داریم به اولین مسافرت زندگی گل پسرم میریم قلب

امیدوارم حسابی خوش بگذره ، بزودی با عکس های جدید بر می گردم بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مانی زون رادمهر
9 فروردین 91 9:48
عشق اسمانی من ،خوشحالم خداوند مهربون فرشته ای مثل تو رو به خانواده ما هدیه داد، که هر روز شاهد بزرگ شدن وشیطنت های جدیدت هستم.فرشته کوچولوی من دوستت دارم و ورود به 6 ماهگیت رو تبریک میگم.تو باید مرد بزرگی بشی که همه ما مخصوصا مامان وبابا بهت افتخار کنیم.
khale radmehr
9 فروردین 91 13:12
salam pesare gol , topole man safar behet khosh begzare , 100 ta booset mikonam nazanine man , kheili naz shodi , delam vase hamaton tang shode .


مرسی خاله جون نگارو 100 تا بوسش کن