رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

158 روزگی و کلی شاهکار از گل پسری ما

1391/1/16 21:06
نویسنده : مامان رادمهر
669 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنازی مامان ،

گل پسری دیروز وقتی که تو کریرت نشسته بودی خودتو پرت کردی پایین که تو هوا گرفتیمت ، آخه بچه چرا آروم نمیگیری شیطون بلا . قهقههمتفکر

امروز  با هم رفتیم مطب دکتر شهیدی ، دکتر بهمون گفت که دیگه باید غذا رو شروع کنیم ، قطره آهن بدیم و ...

اومدیم خونه و شروع کردم برات درست کنم اما چه درست کردنی ، بدستور دکتر فرنی قد یه نخود ، من یکم بیشتر درست کردم تا ته قابلمه نچسبه .

قطره آهن رو هم دو برابر وزن شروع کردم و بهت دادم .

امروز گل پسری مامانیه غلط کامل زد و منم سریع ازش عکس گرفتم ، دیگه پسری نمیتونیم جایی تنهات بذاریم باید از این به بعد خیلی مواظبت باشیم که خودتو جایی پرت نکنی ، آخه وقتی بغلت می کنیم خودتو می خوای پرت کنی پایین .تشویق

اولین غذای رادمهر (البته همشو قرار نیست بخوره ، قد یه نخود )

158

 

رادمهر آماده غذا خوردن

158

رادمهر در حال غذا خوردن

158

رادمهر که از  زیاد از اولین غذاش خوشش نیومد

158

اینم اولین غلط کامل پسر ناز مامان

158

راستی پسر ناز مامان دیگه کاملاً شیشه شیرشو می گیره تو دستش و خودش شیر می خوره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نانازیا
17 فروردین 91 0:03
سلام از تون دعوت می کنیم که شما و کوچولوتون هم به سایت نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها بپیوندید آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
خاله زون نگار
17 فروردین 91 12:41
قربونت برم که قد یه نخود غذا میخوری کی میشه !!!!!!!چلوکباب بخوری عشق من..
مامان آتین
20 فروردین 91 20:59
ای جاااااااااانخیلی شیرینه خدا حفظش کنه راستی یادم رفته بود بگم تو وب شکلکای آتین لینکیدمتون
خاله رادمهر
21 فروردین 91 13:46
سلام خانم خودت چرا عکس نمی ذاری دل ما هم تنگ شده
سحر مامان آراد
3 اردیبهشت 91 12:24
عزیزم مگه خوش مزه نبود جیگگگگگگگگگگر بخور تا زودی بزرگ شی
مامی مائده
3 اردیبهشت 91 16:52
چه پسر زرنگی افرین
مامان خورشيد
4 اردیبهشت 91 13:53
نوش جونش.