رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

روز هفتم و اولین حمام

1390/8/14 15:06
نویسنده : مامان رادمهر
541 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری امروز شما رو بردیم حموم آخه دیگه یه هفته ست بدنیا اومدی و نافت هم که افتاده بود می خواستیم تمیز ممیز شی ، مامان صبح اومد و با هم بردیمش حموم ، اینم عکس های اولین حموم شما.ماچ

حموم

 

حموم

خواب

از حموم که اومدی 2 ساعت عین یه فرشته خوابیدی ، چقدر معصوم و ناز ، مامانی عاشقمممممم

خواب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

masome
15 آبان 90 12:06
سلام من هر چند وقت یکبار به وبلاگ دوستای کسرا سر میزنم و قافلگیر میشم .امروز هم از نی نی شما حسابی قافلگیر شدم.همه ی نی نی ها اومدن بجز کسرای ما.مبارک باشه به سلامتی


سلام مرسی عزیزم ، ایشااله کسری کوچولوی شما هم میاد بزودی زود ، سالم و سرحال، نمیدونی با اینکه شیرینه چقدر سخته ، من که 3،4 روز اول همش گریه می کردم ، میترسیدم از پسش بر نیام ، اما خدا کمک می کنه دارم دیگه راه میافتم ، اینا رو گفتم اگه اینجوری بودی نترسی ها ، زود راه می افتی خدا یه توان فوق العاده بهت می ده که می تونی شب تا صبح بشینی و نگاش کنی.مواظب خودت باش روزای آخر خیلی حساسه ، پسر من 3 هفته زودتر بدنیا اومد.موفقققققققققققق باشی.