رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

سالگرد ازدواج مامانی و بابایی

1390/9/8 16:03
نویسنده : مامان رادمهر
298 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری ،خوبی مامانی ، امروز همزمان با یک ماهگی شما سالگرد ازدواج منو بابایی هم هستقلب دقیقاً 4 سال پیش در چنین روزی ، حالا امسال با شما و 3 نفری خنده. امسال نتونستم برنامه ای بچینم آخه همش خونه هستم و جایی نتونستم برم و یه کادو کوچولو برای بابایی بگیرم ، ایشااله سال دیگه یه جشن درست و حسابی سه نفره می گیریم. هر چند امسال بهترین کادو دنیا رو در کنارمون داریم.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ُسمیه
12 آذر 90 16:21
سلام مامانی رادمهر کوچولو . نی نی گلت خوبه . سالگرد ازدواج و ماهگرد یک ماهگی رادمهر و به شما تبریک می گم .
شرایطتون و درک می کنم . رادمهر من که الان یک سال و یک ماهش هنوز من نمی تونم کارهایی که قبل از بدنیا اومدن رادمهرم انجام می دادم انجام بدم البته این محدودیت لذت بخش ولی وقتی دست تنها باشی مجبور یا کاری نکنی و تحمل کنی یا دست و پا شکسته انجام بدی . برام نوشته بودی که کوچولوت و سه ماهگی می خواهی بگذاری جایی برای نگهداری می فهممت که چقدر نگرانی حق داری ولی مطمئن باش خدا یک راه پیش روت میگذاره فقط به خودش توکل کن .مراقب رادمهر کوچولو باش . من و رادمهر جوجو از راه دور لپهای توپولیش و می بوسیم


سلام سمیه جون مرسی، وقتی پیامتو خوندم خیلی دلم آروم شدم ایشااله خدا برام یه راهی بذاره مرسی عزیزم رادمهر جوجو رو ببوس