رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

مامانی و سرکار

1390/12/3 21:25
نویسنده : مامان رادمهر
661 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری ، خوبی مامان ؟ مامان از اول اسفند رفت سرکار ، خاله هم اومد خونمون موند پیشت تا شما تنها نمونی . شما هم پسر خوبی بودی و خاله رو زیاد اذیت نکردی منم از خاله خیالم راحته می دونم خیلی هواتو داره اما خیلی احساس بدی دارم ناراحتاول اینکه دلم خیلی برات تنگ میشه ، دوم اینکه احساس می کنم دارم ازت دور میشم و لحظه لحظه بزرگ شدنت تو نمی بینمافسوس اما مامانی دوست دارم برم سر کار تا تو همیشه و همه جوره تو رفاه و آسایش باشینگران . امیدوارم همه این روزای سخت برای منو تو زودتر بگذره و با هم باشیم.قلبماچ

114

115

 

113

 

116

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی مائده
3 اسفند 90 22:28
شروع کاری رو تبریک میگم