رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

کلی خبر

1390/12/13 18:49
نویسنده : مامان رادمهر
431 بازدید
اشتراک گذاری

ماچ چهار ماهگی پسرم با 5 روز تاخیر مبارک ماچ

سلام گل پسری کلی خبر دارم خبرهای خوب و قشنگ ببخشید دیر شد و چند وقتی نبودم آخه اینترنتمون قطع شده بود .

نی نی خاله شیوا بدنیا اومد

1390.12.03

یه نی نی خوشگل و ناز ، اسمشو گذاشتن نگار

قلبماچاینم نگار ناز و کوچولوماچقلب

نگار کوچولو

روزهای اول که رفته بودم سر کار دوری تو برام خیلی سخت بود ، اما الان یکم به این وضعیت عادت کردم . الان از صبح که پا میشم و باهات خداحافظی می کنم و میرم سرکار تو فکر تو هستم و به عشق اینکه میام خونه و تو رو می بینم روز رو سپری می کنم .خاله حبیبه هم خیلی هواتو داره و منم خیلی خیلی خیالم راحته .

120

قلبماچماچماچماچقلب

راستی واکسن چهار ماهگی تو هم زدیم دو روزی تب کردی ، اما خیلی شدید نبود خدا رو شکر و زود خوب شدی .

123 

قلبماچماچماچماچقلب

تو این مدت خاله مرجان هم از مکه اومد و ما هم رفتیم دیدنشون . امروز هم نگاری رو آوردن خونه مانی نا ما هم رفتیم دیدنش ، خیلی نازه ، کوچولو و خوشگل .

124

125

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد مانی
21 اسفند 90 21:11
چه گل پسر نازی خدا نگهدارش باشه. به ما هم سر بزنید.