رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

رادمهر شیطون مامان

1391/4/28 11:41
نویسنده : مامان رادمهر
566 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشگل مامان ، حالت چطوره عزیز دل من ، خیلی شیطون شدی خیلی ورجه وورجه می کنی شبها هم بخاطر درد دندونت اصلاً نمی خوابی ،خیلی ناراحت میشم وقتی میبینم از درد به خود می پیچی و فقط تو خواب  غلت می زنی تا خوابت ببره . وقتی من برات برج می سازم از هر جایی که باشی خودتو میرسونی تا خرابش کنی و بعد برمی گردی نگاهم می کنی و می خندی ، ای شیطون . تا می رم تو آشپزخونه پشت سرم سریع میای و در کابینت ها رو سریع باز می کنی و میشی و توی اونا رو بهم میریزی . محاله که یه لحظه آروم بمونی . همه جا میری سرک می کشی بیشتر تو اتاق خودت بازی می کنی میری بازی میکنی و خسته که میشی میای سراغم تا آشپزخونه تازگی ها هم یه کمی حدوداً 30 ثانیه می ایستی و بعد میشینی زمین . خیلی خیلی خوشحالم که پیشت هستم خونه موندم تا بزرگ شدنت رو لحظه به لحظه ببینم لحظه های زیبای با تو بودن ؛دیدن بزرگ شدنت ،لحظه ها و تجربه هایی هست که هرگز برنمی گردن و من از دیدن این لحظه ها خیلی خیلی خوشحالم .

257

258

 

 

260

261

262

 259

259

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آیلین
28 تیر 91 12:04
سلام. خوبی؟ خوش به حالت از دست مهستان راحت شدی. می خواستم بپرسم قطره آهن رو از کی شروع کردی و چه مقدار بهش میدادی؟


ایشااله تو هم راحت بشی از 5 ماهگی با هماهنگی دکتر و 18 قطره (معمولاً 2 برابر وزن میدن .)
مانی رادمهر
28 تیر 91 15:18
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوستت دارم عشقم
مامان خورشيد
1 مرداد 91 8:42
الهي هميشه در كنار هم خوش باشيد. واي كه اين پسر عسل موقع شيطوني كردن هم حالت صورتش جديه. خيلي خيلي خواستنيه. بلا ازش دور باشه.