رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

رادمهر من و 265 روزگی

1391/4/31 13:27
نویسنده : مامان رادمهر
1,027 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من ، سلام نفس من ، سلام زندگی من . عزیز دلم وقتی خوابیدی واقعاً دلم برات تنگ میشه الان تو خوابی منم یه فرصت کوچیک پیدا کردم تا برات یه چیزایی بنویسم آخه وقتی بیداری اجازه نمیدی پای کامپیوتر بشینم . الان 2،3 روزه که خیلی قشنگ دس دسی می کنی وقتی که میگم رادمهر دس دسی کن دست میزنی و میخندی و دل ما رو میبری . خیلی شیطون شدی وقتی چیزی تو دستته مثل کنترل تلویزیون که عاشقش هستی ازت میگیرم کلی جیغ و گریه راه می اندازی .پنج شنبه هم با بابایی رفتیم برات یه چادر خوشگل خریدیم تا بری توش و بازی کنی تو هم خیلی خوشت اومد و کلی ذوق کردی و میری توش بازی میکنی و میای بیرون . خبر دیگه ای نیست اینم از کارهایی که  این مدت انجام دادی .

 

265

آخه شیطون بلای مامان چرا چادر رو چپه کردی

 

 

264

264

263

عشق من یه دنیا دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

admin
31 تیر 91 13:25
http://golkaghazi.mihanblog.com/ http://golkaghazi.mihanblog.com/extrapage/birthdaythemes
مامان خورشيد
1 مرداد 91 8:44
مباركه. الهي به شادي ازش استفاده كنه. قربون دس دسي كردنش.
سمانه (مامی آرشام)
3 مرداد 91 15:33
عزیزم هزار پایی که حالت الاکلنگی داره را از نمایندگی مکسی کوزی داره تو بهار اما من اینو از تایلند خریدم