رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

اولین آرایشگاه پسرم

1391/6/29 11:59
نویسنده : مامان رادمهر
668 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم ، عزیز مهربون من ، دیروز برای اولین بار با هم رفتیم آرایشگاه کوکی جای جالبی بود ، تو هم مثل یه پسر ماه ساکت و آروم نشستی و اونجا هم از قضا cd های خاله ستاره رو گذاشتن و تو هم ساکت نشستی و نگاه کردی و یا با خانومی که باهات بازی می کرد بازی کردی . عزیزم دوست دارم .

راستی کوکی یه یادگاری قشنگ هم بهت داد که عکسش رو برات میذارم.

325

 

325

325

325

325

325

325

325

325

326

326

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mamanebaran
2 مهر 91 16:10
عزيز دلمممممممممممم مبارك باشه موهاي خوشگلتو كوتاه كردي ، به به به به چه آرايشگاه شيكي ، ايشالله آرايشگاه داماديت رادمهر گلم ، ماماني پسمل نازنينمون خيلي ناز شد حتماً حتماً براش اسپند زياد دود كنيد


مرسی عزیزم ، باران ناز رو ببوس
سوگل
3 مهر 91 14:29
سلام اینو بخون: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید........