رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

رادمهر و کارهای جدید

1391/7/3 12:41
نویسنده : مامان رادمهر
434 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلی مامان ، خوبی نازنینم می خوام امروزفقط از کارات بگم کارهایی که انجام میدی و مامان و بابا رو خوشحال می کنی ، جونم برات بگه که الان کامل راه میری و می ایستی از این سر خونه تا اون سر خونه رو طی می کنی و واسه خودت کیف می کنی اصلاً به چیزهایی که زیر پاته توجه نمی کنی به خاطر همین اسمت رو گذاشتم تانک ، آخه مثل تانک از رو همه چی رد میشی و عین خیالت هم نیست . بعد از همه خیلی از کلمه هایی رو که بهت میگم تکرار کن رو تکرار می کنی مثل : ددر ، لیدا ، باشه و چی ، مامان و آب رو هم که میگی .  فقط نمی دونم چرا کلمه بابا رو هر چی میگم تکرار کن نمی گی . می دونی بابایی ناراحته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به برنامه های کودک و cd  هایی که برات میگذارم بهتر توجه می کنی و انگار که مفهومش رو بهتر می فهمی . چند وقتیه که هر کاری بدی که میکنی من می گم رادمهر عصبانی میشم ها برگرد سر بازیت ، تو هم سرتو میندازی پایین و میای تو بغلم و نگاهم می کنی ببینی باز هم عصبانی هستم یا نه و تو صورتم می خندی ،  قشنگ مفهوم این جمله رو می فهمی .

راستی دارم برای تولدت هم برنامه ریزی می کنیم که بعداً همه رو برات میگم فعلاً نمیشه گفت :))))))))))

عزیز دلم یه دنیا دوست داریم

327

330

328

328

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علامه کوچولو
3 مهر 91 15:33
سلام
منم میخام باهات دوست شم اجازه هست لینکت کنم


بله عزیزم ، خوشبختم