رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

یازده ماهگیت مبارک عزیزم

1391/7/8 11:31
نویسنده : مامان رادمهر
510 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان ، یازده ماهگیت مبارک . پسری باورت میشه که باورم نمیشه 11 ماه گذشته که اومدی و زمینی شدی فرشته من ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسر 11 ماهه من امروز از صبح که بیدار شدی فقط دارم خاطرات این 11 ماه رو مرور می کنم یاد روزی که انقدر کوچیک بودی که می ترسیدم بهت دست بزنم ، یاد روزایی که تو بغلم بودی و فقط نگات می کردم می دونی الان دلم برای اون روزا تنگ میشه آخه الان تو بغلم نمی مونی همش در میری فقط تو خواب می تونم بغلت کنم . خدایا ازت ممنونم که فرشته ای که برام فرستادی اینقدر مهربون ، ناز و باهوشه .

خدایا ازت ممنونم که این موهبت رو به من هم عطا کردی ، داشتن یه پسر کوچولوی ناز و مهربون که وقتی میبینه ناراحتم و میاد منو بوس می کنه یه نعمت بزرگه ، خدایا امیدوارم که همیشه منو برای سالم نگه داشتن و بزرگ کردن این فرشته یاری کنی ازت ممنونم .

 

336

 

336

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان خورشید
8 مهر 91 11:48
الهی همه لحظه هاتون در کنار هم مبارک باشه. قربون اون خنده قشنگت.


مرسی عزیزم دوستون دارم مرسی که همیشه به فکر ما هستین.
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
8 مهر 91 12:50
سلام پسرک من در جشنواره آتلیه آسمان شرکت کرده ممنون میشم اگه به آدرس زیر برید و بهش رای بدید ... آدرس و نحوه رای دهی :
www.studio-sky.com وقتی سایت باز شد سمت چپ بالا ی لینک آبیه که روش نوشته شده
"وبسایت جشنواره" بعد از کلیک ی صفحه مشکی باز میشه که باید گزینه " انتخاب " راکلیک کنید ی صفحه با عکس تمام نی نی ها باز میشه و شما لطف میکنید و به عکس
"امیرعلی فروغی" رای میدید
مرسسسسسسی



منم رای دادم امیدوارم برنده بشین عزیزم