رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

پسر 14 ماهه من و شهرزاد

1391/10/10 11:23
نویسنده : مامان رادمهر
567 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم 14 ماهگیت مبارک ، همزمان با 14 ماهگیت دندون 7 و 8 هم در اومده ، البته دیر متوجه شدم کمی رشد کرده بود که فهمیدم . مبارک باشه آقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خجالت

عشق من ، عزیز دل من ، آخه چقدر شیطونی میکنی تو بعضی وقتا خیلی کلافه میشم ولی سعی می کنم خودم رو کنترل کنم نمی خوام که با هم عصبانی باشیمممممممممممممممممم ابرو

با آجره های خونه سازی کلی بازی می کنی و اونارو درست می کنی عزیز دلمممممممممممم .

هنوز سرما خوردگیت خوب نشده عزیزم البته آخراشه خدا رو شکر .

یه خبر جالب دارم :

1 - عکس پسر کوچولوم تو جشنواره عکسخند شهرزاد برای چندمین بار چاپ شد ( عکس تولدت )

2- پسر کوچولوی من اولین مسابقه زندگیت رو برنده شدی :

تو مسابقه 50 میلیون تومان جایزه مجله شهرزاد برنده معرفی تو عزیز دلم به تیزرهای تبلیغی و تلویزیونی که هدیه آتلیه نیلچی به شماست شدی .  

قراره که از دفتر مجله خوبمون شهرزاد زنگ بزنن تا بریم معرفی نامه واسه آتلیه نیلچی بگیریم .

تشویقتبریک میگم پسرمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم تشویق 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mamanebaran
10 دی 91 12:03
عزيزم 14 ماهگيت مبارك پس گل ، ديگه حسابي واسه خودت مرديد شدي برنده شدنتم مبارك قند عسل
بهاره مامان باران
11 دی 91 19:38
مبارک باشه برنده شدنت عزیزم باران من هم برنده شده کد عکاسی با هنرمند محبوب البته به نام منه ما هم منتظر تماس شهرزاد هستیم
طراح بنر
2 بهمن 91 13:28
سلام وبلاگ خوب دارین موفق باشید طراحی وب سایت اینتر فیس قالب و بنر لوگو ارم ونشان با کمترین قیمت در کمترین زمان سری هم ب وبلاگ ما بزنید ونظرات خود ودرخواست خود رابزارید در صورت درخواست تبادل لینک اطلاع دهید موفق وپیروز باشید