رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

پسر 14 ماهه من

1391/10/4 11:18
نویسنده : مامان رادمهر
854 بازدید
اشتراک گذاری

قلب سلام پسر 14 ماهه من (البته 4 روز دیگه ) خوبی عزیزم ؟ نه خوب نیستی چون سرما خوردی و زیاد سر حال نیستی البته شیطونی که می کنی و کم نمیاری . ای شیطون .

شنبه 2 دی ماه رفتیم پیش دکتر شهیدی برای سرما خوردگی و چکاپ 14 ماهگیت ، خدا رو شکر سرمای شدیدی نخوردی و یه سرما خوردگی معمولی و کوچیک بود . همه چی خوب بود قد ، وزن ، دور سر ، خدا رو شکر .

پنج شنبه هم شب یلدا بود و ما هم مهمون داشتیم ، عمه فریباینا اومده بودن خونمون و با هم بودیم خیلی خوش گذشت، تو هم با اینکه سرما خورده بودی ولی خیلی بازی کردی و بهت خوش گذشت ؛، کلی خندیدی و بازی کردی وروجک .

با خودت بعضی وقتا اتل متل توتوله بازی می کنی و به ما میگی دست بزنین ، عاشق این هستی که برات دست بزنیم و تو هم سریع شروع کنی به دست زدن ، عشق من دوستت دارم .

وقتی بهت میگم بزن قدش با دستت میکوبی کف دست من و کلی می خندی .

با هم وقتی هوهو چی چی بازی می کنیم خودتو می اندازی رو زمین و کلی می خندی  .

26 آذر برای دومین بار رفتیم کوکی تا موهاتو اصلاح کنی تو هم مثل آقاها نشستی تو ماشین و cd نگاه کردی و موهاتو کوتاه کردن خیلی هم خوشگل شدی نازنین من .

رادمهر پس از اصلاح

رادمهر پس از اصلاح

رادمهر پس از اصلاح

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هیراد و عمه لیلاش
4 دی 91 11:35
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان باران
9 دی 91 18:02
عزیزم چه پسر نازی رادمهر کوچولو چقدر تو هم سن باران منی همیشه سالم باشی دوست داشتی به وب دخمل کوچولوی من سر بزن خوشحال میشیم .
مامان خورشيد
10 دی 91 12:00
مباركه. پسرمون همه جوره خوشگله.
مامان رادمهرجوجو
1 بهمن 91 10:38
سلام عزیزم .14 ماهگی پسرم و تبریک میگم همچنین برنده شدنش و تومجله شهرزاد امیدوارم تو زندگیش شاهد موفقیتهای بیشتری باشید .رادمهرجون و ببوسید
saba
3 بهمن 91 11:43
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/