رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

سلام پسملی من

1391/9/24 20:33
نویسنده : مامان رادمهر
394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گل مامان ، خوبی عزیزم ؟ ماچ

امروز بعد از دو هفته ای اومدم به وبلاگ گل پسرم یه سری بزنم و یه چند خطی هم برات بنویسم .خجالت

خبر خاصی نیست فقط یه چند وقت دیگه نی نی کوچولوی دیگه ای به خانواده اضافه میشه قلبو اون  نی نی پریسا جون هست که یه دخمل خوشگل و نازه .ماچ

خدا رو شکر

تو هم که شیطونی های خاص خودت روداری اتل متل توتوله بازی می کنی ، خودت دوست داری مسواک بزنی اونم با کلی خنده و بازی . بعضی وقتا یه کلمات جدید هم میگی مثل نی نی ، مرسی و ...دلقک

توی این عکس اولین آبنبات چوبی زندگیت رو با کلی شیطنت و وروجک بازی داری می خوری انقدر بالا و پایین کردی و این ور اون ور رفتی که همه جا رو نوچ کردی . قهقهه

آبنبات

اینم مدل جدید تلویزیون دیدنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تعجب

tv

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هیراد و عمه لیلاش
24 آذر 91 21:37
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
mamanebaran
28 آذر 91 15:50
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت. یلدایتان مبارک. (باران مامان )
مامان خورشيد
10 دی 91 12:00
قدمش مبارك باشه. پسر گلمون چه آقا تلويزيون نگاه مي كنه فقط تخمه كم داره.