رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

رادمهر رنجبران

يازده سالگي ات پر بار و پر از موفقيت 😘

پسر 13 ماهه من

1391/9/10 20:16
نویسنده : مامان رادمهر
596 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ، عشق کوچولوی من ، حالت چطوره خوبی ناز نازی ؟؟؟؟؟؟؟

13 ماهت هم تموم شد خدارو شکر و مثل همیشه همه چی خوب بود . شیطنت هات روز به روز بیشتر میشه و ما رو بیچاره کردی عزیزم .

کلمات جدیدی هم تک و توک ازت میشنویم و کلی ذوق میکنیم ، فوتبالت روز به روز بهتر میشه ،امروز فرداست که جای علی دایی رو تو بگیری عزیز دلممم ، کلمه توپ رو هم میگی و کلی بازی می کنی .

کارهایی رو انجام میدی که احساس میکنم داریم ارتباط بیشتری از نظر عملی با هم برقرار می کنیم و خیلی خوشحالم . خدارو هزاران بار شکر که تو نازنین رو دارم .

عزیز دلم با اون کلاهت

شکلات خوردی شیطونک ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وروجک

آخه این چه طرزخوابیدنه بچه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان خورشيد
13 آذر 91 11:09
واي مردم براش. چقدر عكس هاش خوشگله.قربون اين مدل خوابيدنش.
چقدرم خوب تپل شده. آرزو مي كنم بلا ازش دور باشه.


مرسی عزیزم خیلی لطف داری